Starkare Västerås (och Gina)

Efter en lugn kväll igår med film och babbel så var jag sjukt taggad idag för eventet Starkare Västerås. Vera som bor här i Västerås är en av mina största pepptjejer som får mig växa i karriären. Hon anordnar eventet som handlar om att få en dag med träning, inspiration och ny kunskap. Jag kan bocka av allihopa. Jag är så glad att jag tränar på World Class i stan som har en väldigt bra miljö för en som mig som kanske inte riktigt är den typiska gymtjejen... 
Men, efter 6 st 45 min pass med träning som löpträning, dans, Tabata, box, yoga m.m så är jag sjukt nöjd. Nu myser jag ned mig i soffan med min babe, nyduschad med mat i magen och framför serien Suits. Vilken jäkla söndag med andra ord! 



Alla bilder lånade av My Vestlund 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0