Söker hemlig dejt!

Gårdagen bara flög förbi och det var full fart från klockan 8 och program hela dagen. Det var en inpsirationsdag i Örebro med riktigt bra föreläsare som jag var på genom Handelskammaren. På scen stod bland annat Özz Nujen, Babben Larsson, Magdalena Forsberg och Clas Hallberg m.m. På kvällen åt vi tillsammans på Pinchos och gick sen vidare för några glas. Så himla mysigt och roligt att få träffa sina kollegor i Örebro. 
Vi åkte hem imorse efter övernattning och nu sitter jag på jobbet och förbereder min minikonferens som börjar vi 11.00. Vi ska ha lite workshop och inspiration med de företag som är med i Trampolinen och tacka av samarbetet för detta år. 


Jag har ju inte hunnit berätta för er vad Henrik har hittat på. Hans kompis letar resesällskap till en romantisk weekend i Italien som kommer äga rum i augusti. Så då bestämde sig dem för att lägga ut en annons på blocket om detta och det har blivit så stort. Annonsen har haft över 6000 visningar och Henrik får alla mail. Igår så uppmärksammades detta i Västmanlands Läns Tidning och ni kan läsa hela artikeln HÄR. Superroligt!
 
 


Är ni sugna på att kika på annonen så ska ni läsa här, sök sök sök!
 
http://www.blocket.se/vastmanland/Soker_sallskap_till_karleksweekend_den_3_5aug_60670733.htm?ma=1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0