Ny vecka och nya möjligheter!

Äntligen måndag. Har en fantastisk helg i ryggen med tjejmys, kvalitetstid, shopping, sol och god mat. 
Denna vecka är superbokad, roligt och spännande. Imorgon inspirationsdag och personaldag i Örebro, onsdag håller jag i en mindre konferens med Trampolinen, torsdag har jag sammanfattningsmöte med min uppdragsgivare om mitt konsultjobb på alla 3 skolor, och på eftermiddag har jag möte med min mentor från Eskilstuna (så tokefterlängtat!) och på fredag föreläser jag samt har ett spännande möte med eventuell ny kund för bolaget. Alltså mycket som ska klaras av men mycket roligheter. 

Den här måndagen är lika full den, möte med min revisor, förbereda onsdagens konferens och i em väntar en efterlängtad AW med en kollega i branschen. Ha en bra måndag! 

Sommarfeeling med persika till min egna fruktstund! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0