Mycket-på-gång-veckan

Måndag morgon, och jag har en rolig vecka framför mig. Mycket att jobba av inför nästa vecka då jag bara är på jobbet på onsdag. Men, den här veckan erbjuder spännande möten (jobbar med bra samarbetspartners inom Trampolinen), jag ska till Ludvika för höstens planering med min uppdragsgivare och på fredag håller jag en stor föreläsning inom idégenerering steg 2. Mycket på gång. 
Jag har en lång att-göra-lista som faktiskt stressar mig lite, det blir att saker hamnar i skymundan när mitt ideella jobb med SM-bussen typ tar över. De senaste veckorna har det varit som en halvtid för sig. 

Efter igår har jag sjuklig träningsvärk, min rygg alltså. Jag måste ta ett pass idag för att mjukas upp, tror det får bli en löprunda med Henrik. Han är duktig på att peppa.
 
Ha en bra måndag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0