Tar ifatt tappad tid

Mitt liv har bokstavligen dundrat på den här veckan. Har ju knappt hunnit uppdaterat er om någonting. Jag längtar lite till ikväll, då får jag äntligen andas ut. 

Men, i måndags var jag som ni vet i Ludvika på planeringsmöte och coachning. På eftermiddag i Västerås hade jag också mitt första PT pass. Jisses. Det ska få ett eget inlägg i sig men jag kan bara skvallra om att det var det hårdaste passet jag nog har kört. Körde typ skiten ur mig, men min PT passar mig perfekt. Det är det här jag behöver. Men jag har haft träningsvärk hela veckan, så galet att jag var tvungen att flytta löpningen i onsdags för mina ben var bly. Nu ska jag bara försöka få till kosten också! Sen så. 

I tisdags och onsdags var det UF-mässa. Final för mig över mitt hårda jobb sen september. Men jäklar vilket resultat. Nu har jag inte de exakta siffrorna men jag tror av 38 priser (med årets skola, rådgivare och lärare) plockade mina elever hem ca 25 priser! 
Det är fantastiskt. Jag är så jävla nöjd, stolt och glad för deras skull. 

Och igår mina damer och herrar så gick Västerås företagargala Guldstänk av stapel, vilken guldfest. Årets företag korades tillsammans med andra kategorier. Partyt höll på till 02 inatt.
Klockan 6.30 ringde klockan imorse och nu är jag påväg till Ludvika för att inspirationsföreläsa! 

Jag uppdaterar er senare. Här kommer en bild från varje event: 

Jag och Bella som alumner på årets regionala mässa!

The Bucket list som jag coachat mycket tog bland annat hem årets vara! 


Gårdagens håruppsättning.. 



Guldstänks middag.. 

Bellas uppdatering under kvällen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0