Mammuthelg

Hallå där! Måndag morgon och ni har inte fått någon uppdatering på hela helgen. Nu visste ju ni att min mamma skulle komma och när hon är i Västerås, då prioriterar jag bort allt som tar min uppmärksamhet. Vilken fantastisk helg, som jag saknat henne. Jag tokälskar när hon kommer, vi handlar, babblar och myser och monterar. Jag önskar jag kunde undvika att berätta den delen men jag måste. Vi har hämtat möbler, kört omkring med släpvagn och monterat ihop. Kill me alltså, jag bor verkligen på tredje våning och vissa stunder fick vi skrattanfall av kramp och grejer i trapphuset. Men, i lördags åt vi tapas på Indigo och det var rikigt mysigt. Jaja. Det har varit en väldigt bra helg med mycket rörelse och lite för lite sömn. 


Ny vecka och nya möjligheter. Det här kommer bli en bra vecka men det är en proppad vecka. Mycket träning, roliga möten, jobb och på torsdag ska jag till Falun för UF-mässa. 
Ang. min träning och kostschema så tycker jag att det går framåt. Jag tränar Tabata och långa promenader i snabbt tempo, tanken är att snart börja löpa också. Kostschema följer jag bra och det har blivit att på dessa veckan har jag slutat helt med socker och så gott som all alkohol. Det är allvar nu. :) Jag hoppas få ett PT pass i veckan men jag håller er uppdaterade. Om jag fortfarande lever. 
Här kommer lite bilder från helgen!
 
 
 
 
Måndagsbild med ny klänning! Älskar! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0