Livspusslet gällande träning och hälsa

Planera, jobba, äta, träna och sova. Det är typ mitt liv nu. Och ändå får jag inte riktigt ihop det. Fast jag planerar. 

Klockan är strax kvart i 8 och jag myser framför Nyhetsmorgon, jag måste bara få andas lite efter mitt träningspass och när frukosten ligger i magen. I början är det inge roligt att gå ned i vikt, jag tycker inte att det händer något och jag måste lägga ned mycket tid och engagemang. Det är som ett projekt i sig. Min svaghet är att jag äter oregelbundet och äter när jag hinner. Det blir sällan bra, för blodsockret blir lågt och jag kan känna mig grinig. Men jag kör ändå. Men jag vill tillägga att det är svårt att få till träning och kost, iaf i min vardag. 
Det som jag märker resultat på är att all den energi jag stoppar in i träningen kommer också ut dubbel så stark. Jag snittar på 5-6 pass i veckan men bör ligga på 7-8. Det får komma, jag är glad för det jag genomför. På posten kommer också träningsvärken som vägrar ge sig av, jag måste ha gått igenom hela kroppen snart. 
Såg här såg det ut imorse, vissa dagar lite finare än andra.. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0