Glad och nöjd tjej som levererar och presterar

Idag är en sådan här bubbeldag. Jag bubblar och är helt fylld med energi. Haft viktiga möten hela förmiddagen och en supermysiglunch med mina favorittjejer. Nu på eftermiddagen jobbar jag med strategier kring ginagina och det rullar på. Jag älskar när man växer som person och det öppnar sig saker för nya utmaningar. Jag kan inte riktigt berätta ännu men har riktigt bra saker på G!
Annars är det en vanlig tisdag, ikväll blir det PT pass med Tabata. Lite nervöst. Vet att det blir stenhårt. Men innan det blir det plockning i lägenheten och middag. 

Jag har en fin vår framför mig, ser verkligen framemot att jobba på, komma i ordning med lägenheten och ta hand om mig själv. Nu ska jag öka tempot för att nå mina mål!
 

 

Jag måste bara berätta en sak för er, jag har ett tjejgäng här i Västerås som är mina närmsta. Jag tokälskar att vara med dem. För varje dag som går så gillar jag dem mera och mera. Och det bästa är att alla är så olika, jag har Bella som jag kanske är mest lik, spontan men eftertänksam och klok också, sen har jag Ingrid som är rolig och väldigt kompetent, sen har jag Veronica som alltid är förstående och är bäst på att lyssna men sen har jag Louise. Louise är heltokig och vi två ibland kan spåra totalt. Vi hittar på massa galenskaper och dessutom genomför dem. Idag när vi hade lunchrast flippade vi ut. Kolla in resultatet ;) 
 
 
 
 
Älskar mitt ansikte på sista bilden ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0