Genomtänkta investeringar lönar sig

Ja hörre ni. Utblommad förkylning och en släng av magsjuka = inte alls mycket jobb. Har legat 2 dagar i sängen, och fått sova en hel del. Igår hade dock jag och Henrik möte på banken för att lämna över lägenheten med nycklar m.m. Hela vinsten sitter nu på våra bankkonton. Känns konstigt att äga så mycket pengar genom en försäljning av lägenhet. Vilken bra start i nya livet.

Har sparat alla bilder på lägenheten på Pinterest. Bästa appen! 

En annan bra nyhet är att jag kommer få tillbaka mina pengar för biljetten NY-Arlanda som vi var tvugna att köpa till. Det är för att jag har hemförsäkring stor genom Folksam. Kan verkligen rekommendera den hemförsäkringen. Halverad självrisk och massor av nyttiga saker. Betalar lite mer än 200 kr i månaden och får ut mycket pengar när situationerna slår till. Jaja. Nog om det. Nu gör jag allt för att piggna till. Kram på er.
När jag frisknat till börjar äntligen ett nytt kapitel i mitt liv. Ny lägenhet, ett roligt jobb och en vår som fokuserar på karriär och hälsa. Jag hörde just detta citat, kan det stämma tro? "Livet börjar där trygghetszonen slutar."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0