Fantastiskt fredag, kvalitetstid!

Bloggen släpar, jag vet. Fredagen bjöd på möte med min revisor, planeringsjobb i ginagina AB och ett eftermiddagsbesök på skolan för att träffa några elever. Den där skolan alltså. Ledarskapet. Bara att njuta och suga in all kunskap som finns på ABB industrigymnasium. Jag lär dem min grej, och dem lär mig definitivt sin grej. 

Något som har blivit lite av en tradition är den visionboard som jag gör varje år. Januari var så hektiskt innan resan, hela februari var jag borta, så igårkväll hade jag och världens bästa Bella en perfekt kväll med babbel, middag, mys och självklart klippande och klistrande. Såhär blev årets: 

Känns som året blir en bra mix av karriär, resande och kanske lite singelliv? 

Så mysigt kväll med en av mina bästa! 

Förra årets vs. Årets 

Den med svart ram är Bellas resultat! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0