Att börja med heminredning

Tisdag och jag vaknade dålig. Snorig och ont i halsen gjorde att jag fick boka av mina möten och vila upp mig här hemma. Hemma i en lägenhet som har ett soffbord, köksbord med stolar och en säng. I helgen kommer mamma. Ska bli så skönt att få köpa lite saker! 

Jag känner mig redo att få fint, att börja inreda och fixa. Igår fick jag upp mina tavlor som jag tokälskar, dem sitter i köket över bordet för att leverera energi och påminna mig om att jag kan om jag vill. 

I helgen fick jag tulpaner, Gud så vackra. Jag älskar verkligen färska blommor. 




Kommentarer
Postat av: S

Åå tulpaner! Vem fick du dom av? 😍

Svar: Av min dejt i lördags :)
Gina Hedrén

2015-03-18 @ 16:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0