Tuff vecka i ryggen och bröllop på agendan

Åh, även om den här veckan har varit väldigt rolig så vill jag inte spola tillbaka och göra om den. Inte riktigt kry och sen fullt ös. Igårkväll sprack det, vid 21 tiden kom huvudvärken som på posten och jag fick gå och lägga mig. Har sovit 12 timmar i natt och känner mig något utvilad.

Igår var det studenten och exakt 4 år sedan det var jag som stod på vagnen och hoppade. Vilka dagar. Sommaren 2011 var den bästa i mitt liv, min entreprenörskapsresa startade med bravur, flyttade till Västerås och började plugga. Idag, står jag här med en examen, en bostadsrätt, eget bolag och en fantastiskt pojkvän. Jag har hittat vänner som jag inte kan tänka mig ett liv utan, och den känslan mina vänner, kunde aldrig Gotland leverera. Jag är så glad för det hårda jobbet jag har gjort och den personen jag blivit! 

<3

Nu laddar jag och Henrik om för bröllop! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0