Sjukt bra start på veckan

Hallå på er! Efter förra veckans helg var jag ju helt slut. Så den här helgen gjorde jag och Henriks oss offline och sen bara njöt av ledighet. Började se nya avsnitt av Orange is the new black, åt luncher i solen, grät sönder oss till de vackra kungabröllopet (eller okej mest jag men Henrik tog mig i håret medans minna lyckotårar rullade ned för kinderna), tog promenader längs vattnet och pussade på varandra tills den andra flippa ur. Jag älskar lediga dagar med Henrik. Gud vilken fin kille jag har alltså.
Idag var de måndag igen, det märks när man har eget bolag att tiden innan sommaren är väldigt lugn. Jag har bara några timmar kvar i mina projekt innan jag kan tacka och säga hej till ledighet! På torsdag åker jag, Henrik och Bella ned till Smögen för att fira midsommar och då börjar min ledighet. Jag tror jag tar 7 veckor denna sommar och bara njuter av Gotland. Jag har ett möte i slutet av denna vecka så jag lämnar inte riktigt Västerås direkt. 

Jag har haft en superbra måndag med inspirerande möten, jag har så bra människor omkring mig på jobbet. Har ni? Vi hörs senare, nu ska jag förbi Bellas jobb för att ta igen en helg ifrån varandra (min andra tjejhalva) och sen blir det middag i soffan med H(bestämde jag just för mig själv att jag hade lust med) för att kanske se ett avsnitt till. KRAM
 
Alltså denna snygging! 

Gårdagens kvällsmat, Quesadillas med grönsallad. Så enkelt och gott! Vi hade lite salami, ost och paprikasås i våra :)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0