Landat i paradiset

Åh. Vi har landat i paradiset. Packningen gick inte riktigt som tänkt, Henrik fick för sig att jag är finast naturlig och lämnade därför mitt smink och mina hygienartiklar hemma. Jag blev halvnöjd. Systemkameran stannade också hemma av någon anledning..Men jisses, vad är grejen med det egentligen? Jag får åka in till stan och investera i nytt. Jag väljer att le mot det. Jag ska ändå vara här i 6 veckor. Värre med kameran med det får bli mobilbilder.

Vi är som en liten familj, inatt spelade Frankie Allan och valde att vakna 02.45, 06.00 och 08.15. Jag har åkt på världens förkylning som framkallade min migrän så den här natten var allt annat än rolig. 

Den här dagen dock. Jag piggnade till vid lunchtid och gick ut och lade mig i solen, njöt av naturen och att se Frankie så glad och nyfiken. Ikväll grillade vi och åt bakpotatis, med mumsig efterrätt. Livet leker, Gotland levererar och min familj får mig full av kärlek. God natt. 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0