Trött tjej tackar för sig

Hej och förlåt för sjukt dålig uppdatering. Den här veckan har varit i kaos. Jag är helt slut. Jag har snittat på över 12 timmar per dag med jobb och sen andra aktiviteter och möten på det. Jag har börjat på ny naturmedicin för att få bort infektionen innan jag åker och den gör mig extra trött. 
Hela helgen kommer bestå av effektiv flyttpackning och sen nu på måndag går flyttlasset. Tisdag får gå åt till Barbadospackning, Annars blir jag tokig. Jag måste dela upp det.
 
Jag kommer få en jättefin vår, det är bara det att jag känner mig trött och slut efter hårt jobb. Men nu checkar jag ut för en månad. Så sjukt skönt. Det firas med AW med fin kollega och god mat. PUSS
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0