Taggtisdag

Taggtisdag alltså. Jag är taggad för tisdag men lite stressad och jag kanske uppfattas taggig, men jag är inte!
Igår var det första kvällen tillsammans med Louise, vi checka ut när jag kom hem efter jobb, 19 tiden. Lagade mat, öppnade en flaska vin och bara babbla. Gud som jag saknat. Imorse gick hon upp, togtidigt, gjorde frukost och så käkade vi tillsammans innan hon skulle iväg till jobbet. 
 
Idag har jag en hel del jobb, mycket fläng och släng, men i eftermiddag väntar lite föreläsning och roligt event som jag anordnat för mina elever. :) 
 

Jag vet att jag gör mitt bästa hela tiden men kan ändå inte låta bli att vara lite besviken på mig själv, hade hoppats att jag skulle vara mer i form när vi ska till Barbados. Nu har jag fått tillbaka infektion i kroppen och har ständigt ont. Vill inte ha det så. Vill vara frisk och pigg. Men, de blir bättre när vi åker. Förhoppningsvis. Idag ska jag fokusera på den här dagen och göra den ihågkommen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0