Stort steg efter mycket jobb

Det har varit mycket jobb den här veckan. Både roligt och utmanande. Men jobb blandat med mycket träning har gjort att jag sover oerhört gott om nätterna, vaknar inte någon gång och är lite utvilad när jag vaknar. Jag tycker dock att det fortfarande är väldigt mörkt ute, men man kan nog inte förvänta sig så mycket annat när det bara är 15 januari? När det är mörka dagar och mycket jobb, och detta nedan landar i brevlådan då kan jag inte låta bli att bli så stolt över mig själv. Jag har nämligen fått en personlig inbjudan av landshövdingen i Västmanland att först och främst få vara med på något som heter Västmanlandsakademien, en mötesplats för att belysa och lyfta fram viktiga områden för utveckling i länet, i år har man valt tema; Ung Företagsamhet och sen en följande middag på Västerås Slott. (!!!!) Det är ju helt otroligt att jag får möjligheten att vara med! Som 22 år. Hade jag aldrig vågat drömma om. Det är sådana här dagar, när det fladdar i magen av roligheter som jag är så glad att jag alltid ger det där lilla extra med mitt jobb, att jag jobbar stenhårt för att få ut fler ungdomar i näringslivet och att jag lägger ned min själ att göra och hjälpa med det jag kan. Nu infaller sig detta den 8 Februari, och då har jag precis landat på stranden i Sandylane, så jag oerhört tråkigt nog inte möjligheten att delta. Men bara att få inbjudan, i krispigt torrt papper, vilken känsla!
 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0