Proppad dag

Ja, en lång arbetsdag, ett hårt gympass på det, en rask promenad och middag hos en fin vän. Det var min måndag det. 

Är lite nervös och pirrig inför imorgon, stor dag framför mig. Föreläsning efter lunch (kontorsjobb innan) där jag den här gången ska berätta om min historia och ge mina bästa tips för UF-företag. Jag ska berätta om hur man som ung når ut i näringslivet genom att göra sig ihågkommen, igenkänd och unik på ett strategisk sätt. Spännande. 
Efter det har jag utvärderingsmöte för ett av mina uppdrag, för att se läget just nu, om det är något jag ska förbättra eller vad jag kan lyfta fram mer. Känns s ett kvarttsamtal med en lärare, ungefär. ;) 


Proteinpannkakor, väldigt speciellt men gott! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0