Magiska skriften

Usch, det jag gör idag bara sliter isär mig, jag tar bort allt gemensamt, och rensar ur saker som inte ska med i nya lägenheten. Blir så mycket minnen, känslor och framför allt många saker som påminner om skratt. 
Men mitt i denna skituppgift, så hittar jag något sjukt roligt. 
Jag är ju listmänniska ut i fingertoppspetsarna och listar allt. Oavsett om det är saker jag ska komma ihåg, handla eller att göra. Jag har hittat en block med bara massa listor. Haha vad ordningsam jag är.. ;)

På den tiden fick det inte vara vilket block som helst... 

Egypten 2009 liksom?? Gillar mina olika kategorier,, det här var när jag skulle flytta dit för att genomföra min praktik under ett tag.. 

Dags för nästa praktikperiod, denna gång på ett 5-stjärnigt spa-hotell i Puerto de Soller på Mallorca.. 

Värsta tiden i mitt liv. Körkortstider. Men från att gå från 0 till 28 dagar med ett körkort i handen. SNYGGT!

Åh, jag minns så väl, hade planerat allt i minsta detalj och delat upp lista för rum för rum, lilla jag skulle få flytta in i första egna boendet i Västerås. Och jag hade min bästa vän vid min sida, älskade mamma! 

Såhär kunde det se ut, det ser ut som att jag fick med mig allt :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0