Cocktailparty med filmproducent

Åh jag måste först börja med att berätta om gårdagens cocktailparty. Jag hade inga höga förväntningar, mest kul att se folk. Det var som jag trodde, vi och alla svinrika pensionärer som äger vissa villor här omkring. Dem enda som var under 40 år var servitriserna. Snyggt! 
Givetvis var det ett företag som stod bakom  minglet och vi var potentiella kunder. Det var fri bar hela kvällen och tro mig, även för de som äger 10 millionersvillorna här smakade gratis bra. Väldigt bra. 

Jag är rätt duktig på att mingla så jag hamnade vid ett äldre par, när vi hade slutat prata om vädret, hur underbara stränderna var och hur vi kunde ha missat Sandy Lane finaste (också dyraste) resturang (tro mig vi har sett den och dess meny) så kom det faktiskt fram att gubben var gammal filmproducent. Och inte vem som, utan han hade slutat jobba för ett tag sen men hade jobbat med bl.a. Johnny Depp, Julia Roberts, alla i James Bond filmerna, han hade tydligen varit i dem filmerna med ett finger.
Då där stod jag, på en veranda i Västindien med hela havet som utsikt, pratade med ett par som bar kläder från de exklusiva varuhuset vi hade varit dagarna innan och utbytte erfarenheter. Och det var inga konstigheter med det. 
Det är Barbados i ett nötskal. Oerhört gästvänliga människor. 


Idag blir det strandhäng sen party i Oistins som ligger på södra Barbados. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0