Tokigheter

Hej igen. Söndag innan jobbvecka för Henrik och vi är flammsigare än någonsin. Jag vet inte vad det är med oss men den här helgen i Västerås har vi skrattat oavbrutet. Vi har kommit in i något sjukt beteende där vi bara går omkring och flammsar. Jag vet inte om det är för att vi är stressade (på pappret är inte augusti en jätterolig månad för oss med nyheter, flytt, nya jobbuppgifter i mitt bolag, säras från semester m.m.) och jag tror vi har valt att hantera det på sätt genom att skratta igenom oss grejer. Vi filmar Frankie när han gör massa fuligheter, jag kastar om orden när jag ska prata och säger en massa konstigheter och färdigpratar aldrig mina meningar och Henrik glömmer bort saker som man annars inte gör. Idag sitter vi i bilen (har hälsat på svärföräldrarna) och jag hör hur Henrik börjar gapskratta. Då inser han hur han inte har rakat bort mustaschen utan bara tagit det andra i ansiktet. Jag säger att "äsch, det gör väl ingenting" fast jag inte alls gillar det, men idag såg jag inte så mycket skillnad. När vi kommer hem nu ikväll hör jag ett ännu högre gapskratt från toan, då inser han att han bara rakat halva mustachen. Alltså har jag suttit på den sidan i bilen där det var rakat och inte sett något. HAHAH.

Oavsett, flammsiga eller inte. Gud vad jag älskar den mannen. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0