Tillbaka till jobb

Dagarna smiter iväg och jag är tillbaka till jobb. Jag vill inte skriva jobbet för jag har ingen fysisk plats som är "jobbet". Jobbet är där jag är :) Igår var jag på Handelskammaren och jobbade, roligt att få träffa sina kollegor idag. Lilla Frankie var med och han skötte sig så bra. Jag vet inte om han börjar bli rumsren (tar ju sådan tid med småhundar) men han markerade två ggr att han var nödig genom att sätta sig vid dörren. Stolt matte. 
Efter jobbdagen behövde jag lufta huvudet lite så jag och min fina Bella drog och tränade. Skönt att få bli svettig och anstränga sig. 
 
Idag jobbar jag och Lillen hemifrån, jag har ett möte på eftermiddagen så då har jag fixat hundvakt. Jag skulle kunna lämna honom själv för mötet är bara en timme men det är ett viktigt möte med kund och jag vill inte känna mig stressad över att behöva kasta mig tillbaka. Kanske jag ska passa på att göra lite andra saker när jag ändå är där. 
 
Jag längtar så oerhört mycket efter att få flytta. Ska bli så skönt. Inte den här torsdagen men nästa får vi nycklarna. Kan inte bli bättre :)
Jag känner att jag fylls med energi när jag tänker på min vardag. Vovve, pojkvän, utmanande jobb och fina vänner. Kan inte bli annat än en bra höst. Nu blir det mera jobb, vi hörs.
 
Såhär trött var Frankie efter en jobbdag igår!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0