Ta rätt på all stök

Hallå på er, det är lördag och typ lunchtid. Jag och Henrik kom till Västerås igår vid 14 tiden och jag kände hur stresstankar tog över på en gång. Jag hatar att bo i stök. Det kan vara det värsta som finns. Vårens strul gör att jag och Henrik har bott i väskor hela åren, någon natt här, någon natt där. Det tär så mycket på mig. Nu när vi fick Frankie tog vi besultet att vi bor i Henriks lägenhet tills vi får flytta in i den nya, egentligen av den anledningen att hans lägenhet ligger på bottenplan och jag bor på 3e våningen längst upp utan hiss. Så, vi lastade in alla väskor och föröskte få det beboligt på en gång. Nya lakan i, nya handdukar fram och en storstädning. Kvällen slutade med god hämtmat och filmen Divergent. Sjukt bra. 

Idag ska vi gå förbi Djäkneberget och ta en promenad med Frankie, fixa och pyssla lite hemma och äta glass i solen. Men mest pussas givetvis. Vi hörs lite senare!
Familjemys i soffan! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0