Bästa vänner

Första lediga dag utan husse för mig och Frankie. Han bråkade jättemycket imorse när Henrik skulle till jobbet så han fick komma upp i sängen, jag och Frankie tog en sovmorgon med varandra. När Frankie får så kryper han alltid upp vid halsen (antar att han vill känna pulsen) och lägger sig raklång över som en varm halsduk. Vi kan ligga så i timmar. Världens finaste Frankie. 
 
Idag ska vi ner på stan och träffa min fina kollega för en lunch, vi behöver ta igen sommaren, sen ska jag och Frankie hem till mig för att börja packa ihop min lägenhet. Vid 17 tiden kommer fina Louise över, vi ska fika lite och uppdatera varandra. Det är det bästa att vara tillbaka inne i stan, man har sina fantastiska vänner inom räckhåll. Det tycker vi känns som en lagom dag. En rolig dag. 
 
Hörs lite senare.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0