När tiden är inne för att kliva åt sidan

Det här gänget alltså. Det är som en andra familj. Strax efter kl 5 imorse släckte jag lampan efter en sjukt trevlig middag + riktigt hård utgång. Ja vad ska man säga, Karlstad levererar. Trötta fötter, smått huvudvärk och ett jävla anamma och så var vi igång 8 imorse igen. 
Dock börjar natten sätta sina spår.. 

Stor dag idag, stolt över mig själv faktiskt, att tårarna höll sig ifrån mina kinder (även om det inte var långt ifrån). Idag klev jag officiellt av mitt uppdrag. Med en bra känsla i magen och harmoniska tankar vet jag att jag gjort rätt. Jag var en av 7 utvalda kring 3000 personer i Sverige som fick styra hela UF alumni nätverket nationellt och det är en ära att få ha varit en del av detta under dessa år. Jag klev av för att det var dags att släppa fram nya talanger och jag känner att jag har gett det här nätverket en oerhörd skjuts och stabil plattform att bygga vidare på. Min efterträdare och stående arbetsgrupp är perfekt, dem har kompetenserna som krävs för att få nätverket att blomma ytterligare. Jag kommer inom tid lämna över regionalt också för att få samma utveckling i älskade Västmanland. Det behövs nya krafter, idéer, arbetssätt och kunskaper! 
Vore det inte för nätverket så hade jag aldrig haft min karriär och den gedigna erfarenhet inom detta som jag faktiskt lyckats samla på mig. Jag blir varm i hjärtat när jag tänker på alla minnen som UF har givit mig. 
Jag vill tacka så mycket för alla fina ord ni gav mig, vi har slitit hårt men jäklar så bra det blivit. 
Nu ser vi till att SM, SM-bussen 2015 och resterande av året blir lika bra! 
Mot nya utmaningar och förhoppningsvis lite flera strategiska styrelseuppdrag. 

Tjejen med glad seperationsångest.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0