Möjligheter att fånga

Sitter på tåget mot Karlstad med fina Bella! Vi ska ju på entreprenörsmöte för alumni. Bestämma lite kring årets Summercamp, längtar! 
Vi är trötta men glada. Efter jobbet igår drog jag till gymmet, tränade kondition. Slog nytt rekord, 6 km på exakt 40 min! Efter det mötte jag Louise och Bella i B:s lägenhet för lite middag. Jag och Bella drog vidare för att möta upp lite folk. Louise åkte till Stockholm till pojkvännen. 
I fyra timmar satt vi och babblade om livet med härliga människor när vi kommit fram, tills vi släpper värsta affärsidén. Vi börjar brainstorma och jag vill absolut vara med. Vid vårt bord satt två oerhört duktiga företagsledare och vill dem investera i ett bolag med mig, Henrik och Bella så är jag utan tvekan med, jag vet vad dem går för. 
Det är fantastiskt vad tillfälligheter egentligen leder till. Jag säger inte att det ska bli något, men om möjligheten ges tänker jag iaf fånga dem och se vad det kan leda till! 

Ha en härlig lördag! 
Från middagen igår! 

Glada men trötta tjejer! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0