Det handlar inte om tur, det handlar om hårt jobb

Ledighet! Nu har jag checkat ut från Handelskammarkontoret och nästan en veckas ledighet väntar. Känns lyxigt och skönt. Jag har fortfarande jobb kvar i bolaget men det är svårt att bara stänga igen sitt egna. Man är liksom ständigt igång. 
Idag gick en liten dröm i uppfyllelse, en potentiell kund ringde till mig, berättade att dem hade hört om mina föreläsningar jag kör för unga och blivit rekommenderade att hyra in mig, dem vill väldigt gärna träffa mig för att prata framtida samarbete. Vilken start på semestern? Älskar att hård jobb lönar sig, jag vet att det jag gör är bra och det är klockrent, men det bubblar i mig när jag får ett kvitto på det också! 

Idag avverkade jag den första efterlängtade tennislektionen med min chef. Hon är jätteduktig och Gud vad kul vi hade. Timmen bara försvann och jag tog ut mig rejält. Jag tyckte jag var duktig för att vara nybörjare, tror jag hittat min grej. 

Nu är jag strax framme på Arlanda, flyget till ön tar bara 45 min och jag reser med SAS. Ska läsa lite rapporter och ge feedback, sen får dagens jobb vara över. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0