Vikt eller karriär? eller båda?

Hejhejallihopa.
Jag var så trött imorse, undrar om det var för att jag körde ett ovant träningspass igår? i vilket fall som helst så tog jag en PW i solen längs Mälaren, snacka om att jag fylldes med energi. Men jag var ju bra osugen innan alltså. Men jag tog mig ut, riktigt bra gjort av mig trots en krävande dag. 
 
Jag har fått en del frågor av nära och kära hur det går med vikten. Jag ska vara ärlig, för det gillar jag att vara. Sommaren gick rätt så bra som ni vet, men sen jag kom hem i Västerås, in i lunken igen och vardagsstressen och jag klarade inte av samma träningen på samma sätt. Så jag fick bakslag. Självklart får man det om man fortsätter äta lika mycket men slutar med träningen. Dock så pressar jag mig själv inte allt för hårt, det är ju inte bara det färdiga målet som ska vara kul och bra utan också resan dit. Men efter några gånger av invägning där jag står still så kör jag igång nu igen, så de blir att ta igen lite av bakslaget. Tills jag är nöjd så sätter jag upp delmål och använder mig av bra knep som får mig att känna mig snygg. Exempelvis bära strumpbyxor (man vill ärligt inte äta när man har ett par på sig och man känner sig snygg), gå i klackar och typ lyxa med andra saker som belöning (i lördags hjälpte Olivia mig att göra mig vardagsfin genom att lägga en fin make-up) osv. 
 
Men ni som känner mig vet ju att mitt huvudfokus ligger på karriär, kan inte hjälpa det. (a) 
 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0