Vem är egentligen företagaren?

Tror ni jag klarade av att ligga i sängen eller? Nehej ni. Jag började agera städerska och pysslade på lite. Sprang förbi systemet och hem till Olivia för lite fika och mys. Sen var det dags för att hämta fina Simona vid stationen som har kommit ända från Linköping. Ett år sen vi träffades senast. Simona är en riktig powertjej som jag blir alldeles inspirerad av. Hon pluggar juridik i Uppsala och har ett otroligt sätt att se på saker. Jag får så oerhört mycket energi av den tjejen. 

Den här kvällen har vi lagat gosig pastasallad med knaperstekt bacon, lufttorkad skinka och mango. Jättegott! 

Olivia kom förbi och nu spelas det för fullt, vem är den bästa företagaren egentligen? Återstår att se! 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0