Att ställa om sig

Hallå där! 
Det är redan onsdag, galet hur fort tiden går. Det säger jag alltid, jag vet. Men den gör ju det. 
Idag är jag på kontoret, i eftermiddag går jag över till andra jobbet på ABB industrigymnasium. Det ska bli roligt.Jag är inte riktigt van om att ställa om mig själv ganska snabbt för att kunna gå in i andra tankar men jag antar att jag får träna på det. Vardagen blir ju väldigt hattig för tillfället, men då är det tur att man har loggbok så man kan uppdatera sig och veta vart man är i varje projekt. 

Vad gör ni idag? Ikväll kommer några tjejer förbi och det blir bullbakande (jag vet, hitills har jag bara bakat småkakor) mys. 
KRAM
 
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0