Så lyckat!

Alltså. Jag är så energifylld, samtidigt som jag är så totalt utmattad efter föreläsningen och coachningen. Gud vad roligt det var. Otroligt vad det ger mig energi att få prata inför 90 fantastiska ungdomar och få berätta om min resa och vilka utmaningar jag har haft samtidigt som jag ger dem verktygen för att få ett lärorikt år med sina små företag. 
Jag är så stolt över mig själv, jag hade aldrig gissat för ett år sen att jag skulle stå där framför dessa människor och få i uppdrag att "inspirera dem". Uppdraget hade gjort mig illamående och nervös men detta var för mig bara roligt. 

Ibland förändras allt fortare än vad man vågat hoppas på, och jag har lovat mig själv att bara följa med och låta intentioner styra mig. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0