Ledig familjedag

Fredag morgon. Min torsdag var knäpp och helt full. När jag kom hem igår så var jag så trött. Helt slut. Men, jag kom ju inte bara hem till vanliga lägenheten utan jag kom hem till fantastiska familjen minus pappa som hade dukat upp för middag, tända ljus, gott vin och paj till efterrätt. Det var magiskt. Som jag saknat dem.

Idag är jag ledig, har inget inbokat men jag vill bara umgås! 
Tror vi ska gå och handla lite, känns som en bra grej.




P.s när vi blir så många i lägenheten så har vi tryckt ihop oss, har sovit bredvid min lillasyster hela natten. Vilken grej, hon har legat som om hon vore död. Knappt rört sig! Snacka on ovant, den jag annars sover med mig ligger typ på mig. Haha sängen kändes så stor inatt! 













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0