Höstböcker att drunkna i

Ligger nedbäddad i sängen trött efter gårdagens konferens/kick off med Alumnigänget och hör hur regnet smattrar på våra fönster. Förutom det ljudet så är det så tyst i lägenheten att jag nästan kan höra mina egna tankar. Henrik är över hos en kompis och jag ligger för mig själv och tänker så det knakar. Jag har huvudvärk för att jag druckit för lite under dagen, den här helgen har verkligen varit ansträngande. Jag har inte kopplat bort jobb och utmaningar och det gör att mitt huvud har gått på högvarv. Ska man försöka se något positivt med det så är det att resultatet blir att jag jobbat mycket och intensivt vilket leder till mycket avklarat.
Jag försöker stanna upp då och då i vardagen för att se vad jag har och vila, en favoritsyssla jag har då är att drunkna i bra böcker. Just nu är jag helt fast på Mari jungsteds deckare, en bit för att hemlängtan till ön tonas ned men också heta historien i boken om karaktärerna Johan och Emma som det bara sprakar kärlek emellan. Tycker Maris serie på hösten är klockrena! 

Nu blir det att sova. God natt! 

























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0