Varmt hjärta efter besök på graven

Jag har haft jättebra dagar. Men intensiva. Så mycket att jag i natt sov över 14 timmar. Det är galet. 
Jag har lite svårt att varva ned utifrån alla intryck och tankar. 

Jag vill dela med mig av min gårdag. Efter utcheckning på hotellet så åkte jag och en fin vän till min mormor och morfars (känns så konstigt att skriva morfar för jag har aldrig sagt det till någon någonsin) grav. Min morfar dog i cancer när mamma var 14. Och min mormor dog i en fruktansvärd, dramatisk bilolycka när min syster bara var 1 år. 
Det betyder oerhört mycket för mig att göra fint på graven och sätta dit vårblommorna. Jag vet hur mycket de betyder för mamma som har svårt att ta sig.

Efter ett varmt hjärta och lite pyssel så tog vi en sen lunch på Vapiano i Stockholm. Jag satte mig därefter på tåget för att åka hem till Henrik. Han mötte mig på stationen och helt plötsligt kändes de som om vi varit tillsammans en månad och jag blir rodnig, nervös och full av kärlek. 
Vilken fin människa jag får leva med. 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0