Tung höstdag

Det var riktigt segt att gå upp imorse, nästan tungt sådär som en höstdag kan vara. Många parametrar spelar in, mamma och pappa åkte hem igår vilket aldrig är roligt, det strulade med en lucka i köket så både jag och Henrik ballade ur och mamma och pappa hade med sig en väldigt tråkig nyhet från Gotland som gjorde att de skar som en kniv i hela mitt hjärta. Men så får man gå vidare och tänka att det är måndag och det är dags för ny vecka.
Jag blir lite känslokall när det är mycket omkring mig, tror jag gör så för att jag ska orka. Jag stänger av känslor och kör på. 
Jag känner att jag borde vara mer ute än vad jag är, röra på mig och få in frisk luft, jag har prioriterat bort allt sådant och bara fokuserat på renoveringen. Vi har inte mycket kvar och jag kan längta lite tills allt har hittat sin plats. 
Imorse hade vi invägning som vanligt, jag hade gått upp ganska mycket. Helt förståerligt iofs när jag inte ansträngt mig. Det händer ingenting om man inte gör jobbet. Så 'är det iofs med allt. :)

Ikväll har jag iaf ett möte med min programmerare om projektet. Förhoppningsvis får jag lite energi därifrån. KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0