Trött på mig!

Tisdag! Dagen är totalt fullbokad, möten hit och möten dit. Men det är okej, dagen går väldigt fort då. Jag önskar så mycket att vi kommer i ordning här hemma snart. Det är så stökigt eftersom all inredning till garderober inte är klart. Detta gör att allt är överallt. 

Jag måste ta till några växlar, de är snart sommar och jag känner inte alls för att se ut som jag gör. Behöver tappa några kilon och dras ihop lite. Men inget får man gratis, bara hårt slit bakom. :)
Jag är så oerhört trött att inte vara nöjd. Trött på att aldrig känna mig fin. Stressnivån gör det inte lättare, att få ihop allt och vardagen och dessutom göra det riktigt bra!


Vi börjar med att göra den här dagen bra! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0