Stenskivan levererad!

Gud vad jag måste vara positiv. Jag kräks. 
Viklen tur att jag är ledig och kan passa på att spackla, slipa, torka av och måla en andra gång på vägg sida 1. Vilken tur att jag har en padda hemma där dessutom det finns ljud och internet så att jag samtidigt som jag jobbar häcken av mig kan lyssna på sommar i p1. Och vilken tur att tiden bara springer iväg så de känns som om jag jobbade i knappa halvtimmen. Och vilken tur att när jag gjort klart det ena sidan, att de bara är den andra kvar.
Under de mest jobbiga minuterna kom vår efterlängtade sten till bänkskiva leverad. VAD EFTERLÄNGTAT!

Vilken jävla otur dock att man har sin familj som kan hjälpa till på andra sidan vattnet. KILL ME! 
 
Jaja, här står den. I vårt snart färdiga älskade kök.



 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0