Sommarledig

Min lunchrast är över om en liten stund och dagen hitils har bjudit på jobb och lite sovmorgon. Skönt. Jobbade ju rätt sent igår. Igårkväll när jag och Henrik skulle sova så kikade vi på något program som vi brukar, Henrik låg typ på mig och jag kliade honom i håret och på ryggen som han älskar. Han somnar och jag somnar. Sen vaknade jag sådär superhastigt och trodde vi hade försovit oss. De var bara det att de var en kvart efterråt och något fick mig att vakna för att vi inte hade ställt klockan tills idag..
 
 
Jag kan liksom räkna ned dagarna till semester. Kommer få en fantastisk ledighet på Gotland, i många veckor.
Det är sommar i Västerås och jag får sådan otrolig hemlängtan till ön, med friska luften. Jag går på ledighet strax innan midsommar och är tillbaka första eller andra veckan i augusti. Hur lyx? :) Men jag har jobbat för det. 
Nu ska jag sluta drömma och mer verkställa. 
 
 
Idag fick det bli klänning! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0