Mr. Garderob bråkar

Jag hatar våra garderober innan dem ens är färdigmonterade. Fy bubblan vad dem strulat sen vi betalade dem på plats. Först så fick vi hem fel storlekar. Sen gick garderoben sönder sen så är dem omöjliga och få raka. Jag vägrar att hjälpa till, vi kommer inte överens mr. garderob och jag.. 

Medan Henrik monterar äter jag vindruvor och ligger i sängen och surfar! bra arbetsfördelning i det här hushållet (ska snart hoppa i duschen men ändå). 
Jag var så sugen på mina vinisar att jag nästan kastade mig i dem. Så snabbt att jag nästan fick upp lite vindruva i näskanalen från munnen, gjorde svinont. Då märke jag hur mycket gift de är i dessa vindruvor! - precis som all media säger, "vindruvor och paprika är de värsta besprutade grönsakerna". Jojo. Nog om det. Dags att göra sig fin för läggdags. 

Vi lever i kaos! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0