Jag blandar ihop dem

Efter 30-års festen så åkte jag och Henrik in till stan för att möta upp några vänner. Bland dem var André Wikström, komikern som bland annat är med på solsidan. Alla säger ju att Henrik och André är lika som bär, jag tog tillfället i akt att spara denna kväll på bild. Sjukt galen kväll. Vem trodde att André drack Gammeldansk? Inte jag för det är typ den värsta drycken man kan tvinga i sig!!

Fest i ladan 


Födelsedagsbarnet Johan 

Sambadans och pinjata




André i Henriks glasögon

Henrik i Andrés glasögon 

Lika som bär

När vi skulle säga hej då till André så kramade han om Henrik och säger med sin finska brytning:
Stackars krake, om du ser ut som jag gör. 

Haha!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0