Helgens schema

Ja, det blev jobb denna dag också. Dock lite kortare. Stängde ned mitt kontor 14.30 och skyndade mig hem. Lade mig i solen med en ny tidning av sköna hem helt barfota. Så längesen jag gick barfota. 

Jag och Henrik har verkligen hittat vår drömlägenhet. Den är inte riktigt klar men vi har inte bara en luftig och fin lägenhet utan en vacker innegård. Med en liten bäck som rinner över till en damm med fontän. 
Jag bara ligger och njuter. 
Min helg är fullbokad, imorgon ska vi handla innehåll till goodiebags och sen förhoppningsvis mysa med en vän. På söndag åker jag till Stockholm för konferens och stannar till onsdag. 

Men tillbaka till idag, ikväll blir det middag ute på Kajplats 9 och en drink eller två med fina Josefine jag har lärt känna genom jobbet! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0