Tankar om Guldstänk

Ibland så tycker jag de är lustigt hur vi tjejer håller på med de här med kläder. Guldstänk är ju på det sättet lite klurigt och jag kan aldrig rikitgt veta gränsen och vilken outfit som passar bäst. De är gala men de är ändå också jobb. En del har stora balklänningar, en del går mer åt aftonhållet och en del väljer korta och glammiga. Jag valde en blå klänning för att sticka ut lite, den går mer åt aftonklänninghållet. Den var lång och rätt så enkel, partade till de med smycket istället. Men ändå, när jag kom dit så kände jag mig så obekväm, och vad tråkigt de är när man känner så.

Jag fick många kommentarer att de var en fantastisk färg på mig och att de var fint med långklänning men jag kände mig så tantig. Enligt mig var inte klänningen tillräckligt lång, med höga klackar på så släpade klänningen inte i golvet längre. Den var fel färg för jag kände mig blek. Med klänningen och lockarna så vart jag som en sockerbit, och de kanske inte var den känslan jag ville ha. Jag var fin men nästa gång ska jag absolut tänka om. Jag ska ta en klänning som plockar fram det fina jag har och som gör att jag inte döljer de jag inte vill ha istället.




Jag har lånat lite bilder från Handelskammaren Mälardalen, bara så ni ska få ett hum!


 
 

 

Vill ni se fler bilder kan ni klicka HÄR
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0