Jag tipsar om en ny favoritfilm

Jag måstebara tipsa er om en film, den var fantastisk. Vi såg den igårkväll. Den hette About Time och det var en riktig Ginafilm. Komedi, spänning, drama och romantik. Den handlar om Tim, en rödhårig kille som kan resa bakåt i tiden. Han kan göra om och göra rätt men glömmer ibland att tänka på dess konsekvenser. En av mina favoritskådisar är med och de är Rachel McAdams och hon gör verkligen ett bra jobb i denna film. Man mår så bra när man kikar på den, och jag älskar att se filmer där dem har likabra familjesammanhållning som vi har när alla är samlade i familjen Hedrén. Den fick mig dock att sakna familjen litegrann hemma. KRAM <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0