Så mycket smärta de senaste 24 timmarna

Igår efter jobbet åkte jag och tatuerade mig, ögonen igen. Ville fylla i linjen lite. Jäklar så ont det gör, galet. Men det är det värt.

Mina blåsor bråkar fortfarande men det hindrade inte mig och Henrik imorse. Jisses vilken löpning vi avklarade. Så stolt, för svullna ögon och blåsor gör det inte lätt att springa. Har haft dålig sömn också så jag kände mig riktigt dålig i skick idag. Men jag gjorde det. 
Fick också på mig en smalklänning idag som jag fått av Henrik. Känns så bra. Love him.

Nu väntar styrelsemöte och lunch sen jobb resten av dagen.  Kram


Utan smink vid ögonen på grund av tatuering och svullna ögon. (Fick till en bra bild där ni inte ser svullnaden riktigt!) ;) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0