Nu kör vi!

Grejen är att man aldrig ska ge upp. Det är min grej. De är så tugnt att driva någonting ensam men om man bara bestämmer sig och ger sig fan på något så går det. 
Med mitt egna projekt, med min egna plattform har jag haft så mycket motgångar. Motgångar som har gjort att jag vill lägga ned, ge upp och bara skjuta allt åt sidan. Men min drivkraft för idén är för stark. Även om den inte slår igenom så har jag provat sen. Jag vet att de finns ett hål på marknaden och jag ska mig sjutton se till att täcka det!
Imorgon träffar jag banken, papprena för ett aktiebolag är inskickat, en styrelseordförande av elit är vald, en investerare finns och planerna för ett dreamteam är spikat. Känns så sjukt bra.. Jag är igång, jag vill jobba gärnet. Jag vill ut och sälja, vilken känsla!
 
Snart ska ni få veta vad som är på gång, men inte riktigt än :) 
 
 
Mod är allt. Så oerhört glad att jag packar ned de i min ryggsäck varje dag. Ingen är född med innehållet, utan de är bara att packa ned dagens behov för att hela tiden göra det maximala. Jag är stark, jag är modig, jag är strategisk och jag har en sjukt bra idé som kommer att bli verklighet.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0