Mina heliga lördagsmorgnar

Igår pratade jag och min pappa om heliga stunder man har. Han älskar kvällar när han får ligga i sängen och se på fotboll och äta cashewnötter. Jag har mina heliga stunder på lördagsmorgnar. Det är totalt det bästa jag vet. När man jobbat en lång vecka, haft en lugn fredagkväll, man vaknar tidigt, kramar och pussar så mycket på Henrik att man väcker honom, går upp och tänder ljus vid köksbordet (oavsett årstid) och börjar göra lyxfrukost. Ibland har jag tydligen varit extra snäll för då hör Henrik pannkakor till mig. Åh det vattnas i min mun när jag skriver detta... Haha. 

Nu är det sommarlov, jag får inte äta pannkakor av all mjöl och jag är inte vid Henrik. Jag har inte fått vakna upp vid honom. Men jag försöker ändå. Ligger i sängen och äter frukost och ska börja se ett orange-avsnitt. Det är nämligen kall och dåligt väder här idag.. Då får man




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0