Jag fixar och donar

Vilken jäkla dag jag hade igår. Jag var ensam hemma med pappa och vi pysslade en massor. Jag hade gjort en lång att-göra-lista på morgonen för att beta av en del saker. Och jag klarade och gjorda allt. Mycket bra gjort av mig! 

En del av de saker jag gjorde var: 
- gjorde rent lådan för Kelly, mitt marsvin. 
- badade Kelly 
- byggde en springhage till Kelly 
- städade hela köket 
- hämtade de nya sängarna till nya gästrummet 
- storstädade och torkade rent nya gästrummet 
- renoverade upp en gammal byrå 
- tog min första jättelånga löprunda på över 6,5 km. Jättelångt för att vara mig! 

Så nöjd tjej. 
Idag åker jag och mamma till stan och handlar lite. Ikväll blir de tydligen lite partaj med brors kompisar! 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0