Har jag vuxit upp?

Det här, det är min passion för tillfället. Skulle kunna leva på det.. 

För kanske 3 år sen fast de vissa råvaror  och grönsaker som jag bara hatade. Oliver var en av dem, andra saker var tomater, avokado och lax. Jag klarade varken lukt, smak eller konsistens. 
Men, idag kan jag älska det. På bara en natt slog det om. Så märkligt tycker jag, som om mina smaklökar bara bestämde sig för att ändra sig. 
Om man får prata godis så har de ändra sig där också. Förut i min påse hittade man bara choklad, lakrits och salt & surt. Idag finns lite segt, lite gelé och gärna saker att suga på, kolor. När jag idag plockar godis med min syster säger hon att jag har tantgodis. Tydligen har min smak ändrats. Och jag lovar er att den har inte ändrats på grund av att jag är rädd om mina tänder eller så..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0