Från aktieavtal till drömmar om vår framtida hund

Ja, jag är hemma. Henrik lär vara hemma om en timme så jag måste faktiskt ta tag i mina grejer. Vill ju inte sitta med det när han kommer hem. 

Idag vill jag inte alls vara någon karriärGina, jag vill vara hemma, pyssla, dricka något glas vin och laga god mat. Jag har inget vin hemma (åkte på hundträff istället för att uträtta mina saker som t.ex. ett systemetbesök). Men, de finns inget val. Jag ska börja skriva avtal till ett möte på måndag. Jag och min mentor (min andra företagshalva som gör att jag varje dag har ett driv) ska tillsammans med vår programmerare träffa en revisionbyrå för att prata sammarbeta. Innan sommarledigheten är igång kommer ett aktiebolag att koras och arbetet kör igång. Känns oerhört skönt men väldigt läskigt. Så, för att göra allt rätt från början så ska vattentäta avtal skrivas. Mellan oss som kommer vara delaktiga. Smart såklart. 
 
Medan jag skriver och funderar bjuder jag på härliga bilder från eftermiddagen, jag träffade vår framitda hunduppfödare som har många års erfarenhet av Griffoner. :)
 
 











 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0