Drömsöndag

Okej. Jag och Henrik vaknade utvilade, åt frukost och åkte sedan iväg med hans farmor på utflykt. Fika och loppis och bara vara ute i solen bestod vår dag av. Vi kom hem vid 15 tiden, jag slocknade i soffan och Henrik pysslade med annat. Vi gick sen iväg för att handla kvällens råvaror till middag, när jag kom hem efter det bestämde jag mig för att bota mina dumma tankar om att jag är lat så jag tog mig en springtur. Nytt rekord men mina skor är riktigt dumma, ger mig blåsor. Jag köper inte ett par skor för 1300 kr som ger mig blåsor. Aja baja. 
Ikväll lagade jag god middag till babe och nu ligger jag helt slut i sängen. Vilken söndag, vilken drömdag.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0